vrijdag 2 mei 2014

NIEUW SETJE

... eindelijk weer wat blognieuws te melden. Het was zo druk de laatste tijd, meer uren werken, een peuter die klaar is met haar middagslaapjes, beurzen voor het werk waardoor ik mijn naailessen moest missen. Het schoot maar niet op met mijn projecten. En eerlijk... mijn naaivirus raakte ook een beetje naar de achtergrond.

Maar, we zijn er weer!

Hier een van de laatste projecten. De kleinste schiet de lucht in! En aangezien ik iedereen voorzie van het patroontje Lummelrock maar hem zelf nog nooit heb gemaakt werd dat hoog eens tijd! Hij valt errug groot, ik heb voor mijn 3,5 jarige maat 92/98 gemaakt! En nog denk ik dat ie enorm is.

Gecombineerd met een FM Antonia en een nagetekende legging en haar set is compleet.

De inspiratie is het betere "jatwerk"van de blog van Pieterdientje. Ik vond de combi zo leuk en ik had dezelfde kleurtjes tricot liggen.
Nu nog een mooie applicatie vinden voor het T-shirt om het helemaal af te maken.

Foto op model volgt zo snel mogelijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten