dinsdag 18 maart 2014

LUMMELROCK LARA, of liever de LIV rok van Sofilantjes??

Een medeblogster heeft een superleuk rokje getekend die ze op haar blog heeft gezet voor een gratis download. Incl. een foto-tutorial.
Ze heeft het rokje getekend op het moment dat mijn linkjes naar de Lummelrock Lara weer eens verlopen waren (als iemand DE tip heeft om een permanent werkend linkje te maken...?). En ik moet zeggen dat deze versie erg goed geslaagd is!

Kijk hier op de BLOG van Sofilantjes voor het gratis patroon.

Hieronder nog even een voorbeeld:
Ik volg haar BLOG inmiddels... erg benieuwd of ze nog meer verrassingen gaat hebben in de toekomst :-)

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Een blog over mijn rokje. Dank je!

    Er staat ook nog een tutorials voor een 3 of 4 delen rokje met organza. Voor de liefhebber ;-)

    Het patroon is inmiddels ook in de maak in andere maten.

    Ik ben erg nieuwschierig naar de resultaten. Leuk leuk!

    Groetjes Annemieke van Sofilantjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas hier is ze te klein voor, maar wel weer een leuke tip naar een nieuwe blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Doortje,

      Welke maat heeft ze. Ik ga binnekort op zoek naar testers voor de andere maten....

      Groetjes

      Verwijderen
  3. Hallo Saartje,
    Ik vind de lummelrock Lara erg leuk, maar kan hem niet vinden op de site van farbenmix. Zou jij hem naar mij kunnen mailen in mt 128/134? mijn mailadres is jmvanoort@kliksafe.nl. Alvast bedankt.
    Groetjes, Janny van Oort

    BeantwoordenVerwijderen