zaterdag 3 augustus 2013

EEN NACHTPON...?

Mijn heerlijke nachthemd, daar wil ik er wel 2 van! En laat ik nou een lapje tricot hebben liggen die mijn oudste ECHT niet mooi vindt! Nou ja, dan maar een nachthemd...

Zonder patroon tekende ik mijn bestaande "pon" over op de stof. En hup onder de lock. Hij zat in no time in elkaar.

Voor de afwerking had ik nog een klein stukje elastische biaisband liggen in rood, maar net niet voldoende om rondom te gaan. Had nog wel een klein stukje rood-geblokte roezel liggen. Waarom niet....?

Binnen een uur (echt waar!) was ie af!




Manlief is aan het schilderen en kwam even binnen voor een bakkie. Hij zei, leuk jurkje, doe eens aan?
En vervolgens verbaasd;"Ik vind hem eigenlijk wel erg leuk voor een nachthemd, die kun je ook wel gewoon als jurkje aan!



Ik hou het voorlopig nog even op een nachtpon waarmee je voor de caravan eventueel gerust mee aan de ontbijttafel kan zitten. Wat vinden jullie???

3 opmerkingen:

  1. Ik geef je man helemaal gelijk!!

    Da's niet alleen een leuke nachtpon, dat is een super leuk jurkje en niet alleen voor het ontbijt voor de caravan hoor. Die kan je leuk aan als je op vakantie een stadje bezoekt met een leuk schoentje, haartjes op zolder, zonnebril op je neus of eh... naar het strand met flipflops aan...

    Ik denk dat je nog wel een leuk stofje uit je kast kan halen voor nog zo'n leuk jurkje :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een veredelde nachtjapon hoor, kan gerust als kleedjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super geworden! Mooi zo met dan rood/wit roezeltje aan de voorkant. Je hebt jezelf weer overtroffen. Fijne vakantie en zie je in september weer bij Tineke!

    BeantwoordenVerwijderen