maandag 20 augustus 2012

ZOMERJURKJES

Dit zijn ze dan... op model!



Op vakantie werd ik her en der gevraagd door mama's van welk merk dat leuke jurkje toch was. Muy Malo?? Bengh?? Kiezel-tje? Ze kenden het niet uit de collectie, maar wat een schatje!!

Dan ben je toch best trots als je als beginnend naaister kunt zeggen dat je zelf hebt gemaakt. (het nogal pocherige "ik had er 3 in een middagje af" slikte ik maar gauw in, haha). Maar het is wel zo, het model is zo eenvoudig en met de lock zijn ze in een mum in elkaar gestikt. Het meeste werk was nog het bandje rondom die doorliep in de hals, maar met elastisch biaisband was zelfs dat niet eens een klus.

5 opmerkingen:

  1. Zijn hartstikke leuk geworden. Kan me voorstellen dat je daar trots op bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is stiekem toch wel erg leuk om te zeggen dat je de kleding zelf hebt gemaakt, of niet. Is eigenlijk wel een groot compliment. En je mag er best trots op zijn.

    Ze zien er echt heel leuk uit. Leuke combinaties en ideaal voor dit weer. Nu kunnen ze het nog steeds dragen.
    En wat een mooie poes hebben jullie (zag die bij het volgende bericht.
    Zo te zien weer terug van de vakantie. Lekker genoten?
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn heel mooi geworden en staan haar superleuk!

    Groetjes Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke jurkjes! Maak je ze ook in opdracht? Ik zou er graag 2 bestellen voor mijn tweeling!
    groetjes Rixt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een lief compliment. Maar ik maak helaas geen jurkjes in opdracht.

      Verwijderen