vrijdag 29 juni 2012

PROJECT AF EN PROJECT OP STAPEL

Het zomerjurkje voor de kleinste is af! En hij staat zoooo lief! Foto op model volgt.


Het volgende project is ook alweer bijna afgerond. Het BK 1-uursrokje, voor mij echt niet in een uurtje te doen hoor! Maar dat zal aan de ervaring liggen :-)
Een lekker bonte variant met veel roze en oranje. Een van de projectjes die ik ga maken van al die lieve vrolijke stofjes die ik onlangs op de markt kocht. Hier komt nog een klein knoophesje bij in haltermodel die ik ga afkijken van Muy Malo. Vlijtige Lies schreef al eens een "tutorial" en het is zo'n eenvoudig model. Dat moet lukken, denk ik hoopvol... Maar ja, zonder een beetje zelfvertrouwen kom je niet ver.

                

1 opmerking:

  1. Heee die Knippie heb ik ook liggen. Zat bij mij ook in de planning om te maken. Ziet er schattig uit.
    Groetjes Kamala

    BeantwoordenVerwijderen