vrijdag 18 mei 2012

CIRKELROK

Back to the fifties, mijn eerste cirkelrok is een feit!

In de laatste Knippie stond een leuke waar Yenthe's oog gelijk op viel. "Die, die, die, aaah mam...toe, maak je zo eentje voor mij?"
Deze 7-jarige, bijna 8 vond zichzelf onlangs nog zo vet cool in een chino-jeans met blazerjasje. Maar die cirkelrok bleek toch ook nog heel aanlokkelijk. Ze zag zichzelf al zwieren en zwaaien denk ik.

Dit is 'm. Morgen toch nog maar een elastiek inzetten. De witte katoen met geborduurde rode stippen was nogal doorzichtig en had een lichte voering nodig. Een beetje zwaar al met al, dus met alleen een tricot boord blijft hij niet zitten. Volgens patroon moest het ook, maar ik had gehoopt dat ik hem iets comfortabeler kon houden zonder knellend elastiek.

Dit is hem... de foto's zijn wat donker, want bij schemering gemaakt. Maar ik beloof nog een foto op model. Hopelijk met iets leuks erop, want dat moet ik nog bedenken. Ik neig naar het topje van Vlijtige Lies maar ben er nog niet uit....



1 opmerking:

  1. Ziet er knap uit, laat die foto op model maar komen! Cirkelrokje staat hier ook nog op m'n to-do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen